Profesorul european al secolului XXI - analize de context, reflecții, perspective
publicat în Erasmus
Mobilități Erasmus+ 2023-2024: Rezultate selecție participanți (personal didactic și didactic auxiliar), Anul II de Acreditare
publicat în Acreditare Erasmus+ (2022-2027)
Dialoguri pedagogice, modele educaționale și valori europene în contextul Conferinței “Inovație și creativitate didactica prin experiențe Erasmus+”
publicat în Acreditare Erasmus+ (2022-2027)
Rezultatele selecției elevilor în vederea participării la mobilitățile din cadrul proiectului de Acreditare Erasmus+ (2021-1-RO01-KA120-SCH-000046971) An II de Acreditare 2023-2024
publicat în Acreditare Erasmus+ (2022-2027)
Lansarea apelului de candidatură pentru participarea la mobilitățile adresate elevilor, din cadrul proiectului de Acreditare Erasmus+ (2021-1-RO01-KA120-SCH-000046971) An II de Acreditare 2023-2024
publicat în Acreditare Erasmus+ (2022-2027)
Lansarea apelului de candidatură pentru participarea la mobilitatile din cadrul proiectului de Acreditare Erasmus+, An II de Acreditare 2023-2024
publicat în Acreditare Erasmus+ (2022-2027)
Green DigitALL-IN Toolkit - Acreditare Erasmus pentru Mobilități Erasmus+ în domeniul Educație Școlară
publicat în Acreditare Erasmus+ (2022-2027)
Experiențe negruzziste pe coordonate europene 2022-2023: Anul I de Acreditare ERASMUS +
publicat în Acreditare Erasmus+ (2022-2027)
”BYO-STEAM – Build Your Own STEAM based in differentiated learning paths” - Stagiu de formare Erasmus+
publicat în Acreditare Erasmus+ (2022-2027)
„Combating peer bullying and violence” - Stagiu de formare Erasmus+
publicat în Acreditare Erasmus+ (2022-2027)
”Creating Our Eco Schools” - Stagiu de formare Erasmus+
publicat în Acreditare Erasmus+ (2022-2027)
Mobilități Suplimentare Erasmus+ 2022-2023: Rezultate selecție participanți - sesiunea iunie
publicat în Acreditare Erasmus+ (2022-2027)